.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسکو ورود برخی مقامات آمریکا را ممنوع کرد

درپی تنش بین واشنگتن و مسکو در خصوص ممنوعیت ورود برخی مقام های روسیه به آمریکا در ارتباط با "فهرست ماگنیتسکی"، روسیه نیز در اقدامی تلافی جویانه ورود برخی مقام های ایالات متحده به این کشور را ممنوع کرد.

به گزارش ریا نووستی، "آلکساندر لوکاشویچ" سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه روز شنبه گفت که روسیه در پاسخ به تهیه "فهرست ماگنیتسکی" در آمریکا، فهرست مقامات عالیرتبه واشنگتن را که ورود آنها به روسیه نامطلوب دانسته شده تهیه کرده است.
در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه روسیه آمده است: بدیهی است که ما تحریکات سیاسی علیه کشورمان را بی پاسخ نمی گذاریم. فهرست آن دسته از شهروندان آمریکا که ورود آنها به خاک روسیه نامطلوب دانسته شده، بر اساس اصل مقابله به مثل تهیه شده و اسامی مقامات عالیرتبه واشنگتن که در جرایم ضد انسانی دخالت داشته اند، در این فهرست قرار دارد".

آلکساندر لوکاشویچ اعلام کرد اگر واشنگتن در راه رویارویی روادیدی حرکت کند، مسکو به گسترش فهرست شهروندان آمریکایی مورد تحریم که بخاطر اقدامات ناموجه علیه شهروندان روسیه مقصر هستند، ادامه خواهد داد.

"سرگئی ماگنیتسکی" مشاور صندوق سرمایه گذاری Hermitage Capital Management که متهم به امتناع از پرداخت مالیات بود، ۱۶ نوامبر ۲۰۰۹ در بازداشتگاه موقت مسکو در گذشت و مرگ وی دارای بازتاب وسیع اجتماعی بود.

به ادعای بازپرسان ماگنیتسکی به همراه همدستان خود در ماههای سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۰۷ با حقه بازی از پرداخت ۵.۴ میلیارد روبل مالیات به دولت امتناع ورزیده اما صندوق مذکور بنوبه خود ادعا می کند ۵.۴ میلیارد روبل مالیاتی که این موسسه به دولت پرداخت کرده، سرقت شده و ماموران نهادهای انتظامی در این سرقت دخالت داشته اند.

آمریکا علیه افراد مقصر در مرگ ماگنیتسکی تحریم هایی را برقرار کرده و در این رابطه به اصطلاح "فهرست ماگنیتسکی" را تهیه کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.